Breakout Birdie Escape 2
Het doel is om een spoor tussen Birdie en het uitgangsportaal te tekenen, waarbij je het raster volkomen vult met gekleurde blokken - tik gewoon op Birdie en sleep om een spoor te tekenen. Als je een leeg stuk mist, ga je terug en probeer je het opnieuw!