Bloody Zombies
Bloody Zombies is een coöp-brawler ontwikkeld voor de Nintendo Switch. Het bevat innovatieve vrije vechtstijlen, uitgebreide multiplayeropties en eindeloze hordes met zombies!
Vecht in meer dan twintig verschillende omgevingen en gebruik je brute, steeds uitgebreidere vaardigheden om een enorme variëteit dodelijke, gemuteerde zombies te verslaan. Deze game voor een tot vier spelers is zowel online* als offline** te spelen in alle speelstijlen van de Nintendo Switch, en biedt ondersteuning voor alle controllerconfiguraties.
Innovatieve vrije vechtstijlen geven je de mogelijkheid om moves te combineren en je eigen combo's te maken.
De game ondersteunt tot vier spelers in de tv-stijl, tafelstijl en handheldstijl met alle mogelijke combinaties van Joy-Con-controllers en Pro-Controllers.