Bloody Zombies
Bloody Zombies is a co-op brawler evolved for Nintendo Switch with innovative free-form combat, expansive multiplayer options, and hordes upon hordes of zombies!
Fight over 20 diverse environments using your brutal, expanding abilities to take down a huge variety of deadly, mutated zombies. Created for 1-4 players both online* and offline**, Bloody Zombies is fully playable across all Nintendo Switch play modes, and supports all controller configurations.
Take on a diverse plague of zombies in brutal hand-to-zombie combat. More than 30 different undead types, each requiring a different strategic approach.
Innovative free-form combat allows you to combine unlockable moves and create your own chainable combos.
Supports 1-4 players across TV, tabletop and handheld play modes, using all Joy-Con and Pro Controller combinations.