Blast Brigade vs. the Evil Legion of Dr. Cread
Blast Brigade vs. The Evil Legion of Dr. Cread is een 2D metroidvania-avontuur dat is geïnspireerd door de popcorn-verslindende spanning van actiefilms uit de jaren 80. Verken een kleurrijke stripwereld met je platformvaardigheden, puzzeloplossend vermogen en een explosief arsenaal aan wapens en vaardigheden om de wereld te redden!
Schakel tijdens het spelen tussen vier speelbare personages, die elk zijn uitgerust met unieke vaardigheden om verder te komen! Schiet erop los met de super-Amerikaanse held Jeff, kanaliseer de dodelijke woede van Shura, ontmantel vijanden als cyborg-Schot Galahad en help de chakram-dragende Vortex om haar eiland te heroveren.
Het eiland van Dr. Cread mag er dan net zo mooi uitzien als een ansichtkaart, dit is geen vakantie op het strand! Verken en volg niet-lineaire routes door schitterende, verbonden levels. Ontdek de geheimen van unieke biomen en regio's, zoals jungledorpen, gevangenissen op kliffen, vulkanen en oude tempels!
Overwin puzzels en vijanden met speciale vaardigheden: verstoor het feest met Jeffs granaatwerper, bereik nieuwe gebieden met Shura's enterhaak en gebruik wormgaten met Vortex' chakram-teleporteerder. Heb je meer vuurkracht nodig? Zoek nieuwe modules om je wapenarsenaal op te waarderen!
Ontrafel de kwaadaardige plannen van Dr. Cread in een meer dan 20 uur durende dynamische verhaalcampagne met volledig ingesproken cutscenes. Stel de Blast Brigade samen, leer alles over hun vaardigheden en bestorm het eiland om deze gruwelijke schurk en zijn legioen voor het gerecht te brengen: voor eens en altijd!