Beasts of Maravilla Island
Beasts of Maravilla Island is een 3D-avonturengame waarin je de rol aanneemt van een jonge natuurfotograaf die de magische ecosystemen van Maravilla Island doorkruist om buitengewone wezens te ontdekken, hun gedrag te leren kennen en, belangrijker nog, hun pracht te fotograferen!
De beschermende magie van Maravilla Island is aan het afnemen en de enige manier om het te redden is door het geloof van de mensheid in het magische te herstellen. Kruip in de huid van Marina Montez, een ambitieuze natuurfotograaf die gewapend is met de camera en het dagboek van Maravilla van haar grootvader. Om Maravilla Island te redden moet je klimmen, verkennen en puzzels oplossen met de flora en fauna van het eiland om zijn fantastische beesten te vinden en te fotograferen.
Je zult ook hun unieke gedrag moeten leren kennen! Speel met een onstuimige otter-krokodil. Wees de wingman voor een verliefde vogelaap. Ontdek de favoriete schuilplaatsen van vogels vermomd als bananen. Beasts of Maravilla Island is gevuld met betoverende mogelijkheden om op unieke, mooie manieren met wezens om te gaan!
Leg je magische momenten met majestueuze dieren vast en deel de magie van Maravilla Island met de wereld!