BATSUGUN Saturn Tribute Boosted
De gevechtstanks, gevechtsvliegtuigen en tweevoetige robots van het Revolutionaire Leger naderen op land, over zee en in de lucht!
Het moment dat deze enorme mecha worden overspoeld door explosies en gereduceerd tot schroot is heel bevredigend.
De originele modus brengt de spanning van de arcadeversie terug, terwijl de speciale modus verschillende balansaanpassingen heeft. Hulpfuncties en aanpassingen kunnen je helpen in de veldslagen die je te wachten staan!
De Boost Up HUD toont de ervaringsmeter, de verborgen bonusscores, de naam van de achtergrondmuziek die wordt afgespeeld en een afspeellijstfunctie waarmee je met je favoriete achtergrondmuziek kunt spelen. Kies je favoriete schermgrootte uit drie opties: TV, Arcade of Portret.
Er is nieuwe muziek toegevoegd van fantastische componisten voor gamemuziek, zoals Shinji Hosoe, Yosuke Yasui, Hagane, Daisuke Matsumoto en WASi303! Geniet van de unieke muziek van deze titel met de afspeellijstfunctie!
BATSUGUN is een arcade-shooter van Toaplan uitgebracht in 1993, en een pionier van het bullet hell-genre. Speel opnieuw een klassieker met een enorme hoeveelheid kogels op het scherm, een eenvoudig concept, zelfs voor beginners, en een unieke balans.