Je avontuur begint in het pittoreske koninkrijk Domeeka, waar luchtpostpiloten van eiland naar eiland vliegen om opdrachten van vredige dorpsbewoners te voltooien. Jij speelt als Scoop, de jongste piloot van de Domeekan Island Fliers ooit.