ACA NEOGEO CROSSED SWORDS
CROSSED SWORDS is een actiegame die in 1991 door SNK is uitgebracht. Om de demon Nausizz te verslaan moet je wapens, magie en je verdedigende vaardigheden gebruiken terwijl je zeven intense levels doorkruist. Maximaal twee spelers kunnen tegelijk spelen met het unieke 3D-perspectief. Koop wapens met je verkregen goud. Personages kunnen ook sterker worden met een RPG-achtig systeem.