12 orbits
Voor 12 orbits heb je geen voorkennis, voorbereidingstijd of extra controllers nodig. Het enige dat je nodig hebt is je Joy-Con of het touchscreen, ongeacht het aantal spelers. De enige beperking is hoe dicht je bij elkaar wilt zitten.
12 orbits is kleurrijk, vriendelijk, vrolijk en soms een beetje chaotisch. Maak doelpunten, kleur balletjes, verdedig je gebied en probeer zo lang mogelijk te worden in vier verschillende spelstanden. Het is ieder voor zich of teams tegen elkaar.