Spot The Difference
Op beide schermen staat een foto. Wijs de gebieden in de hoofdfoto aan waar je verschillen ziet en zoek ze allemaal, binnen een bepaalde tijd.Als je er in slaagt alle verschillen te vinden binnen de tijd, wordt je beloond met trofeeën aan de hand van je prestaties. Er zijn bronzen, zilveren en gouden trofeeën te winnen.Het spel bevat 160 verschillende foto's van professionele fotografen met meer dan duizend verschillende combinaties van verschillen die je in de afbeeldingen kunt ontdekken.