Libera Wing
Earth Union heeft het grootste gedeelte van de verten van het heelal in handen. Maar de schrik is groot wanneer de verbinding met een aantal van hun buitenposten wegvalt en geruchten van naderende vijandelijke schepen de overhand krijgen. Word kapitein van de Libera Wing en red Earth Union van de totale vernietiging in dit tower defense-achtige actie-strategiespel. Je doel is om de juiste strategie en gebruik van voorwerpen en vaardigheden van je commandoschip te combineren. Er zijn 36 verhaal-levels en 24 quickplay-levels die om jouw leiderschap vragen...