Just SING! 80s Collection
De jaren ’80 leven weer volop en jij bent de ster! Pak je Nintendo DSi en ga uit je dak met het ultieme Karaoke.
Geniet van culthits als Like a Virgin, Take On Me, Never Gonna Give You up en The Heat Is On. Trek je avatar een passende outfit aan en verover het podium. Hou je het tempo vol en weet je alle tonen te halen?