Just SING! 80s Collection
The ‘80s are back and you’re a star! Grab your Nintendo DSi system and have some ultimate karaoke fun.
You can expect all the cult hits of the era: Like a Virgin, Take On Me, Never Gonna Give You Up and The Heat Is On. Style your avatar in a classic ‘80s look, and take to the stage. Can you keep to the beat and hit all the notes?