Fashion Tycoon
Lilly was een echte droomster die dolgraag naar de modestad Parijs wilde gaan en een succesvol modeontwerpster wilde worden. Op een dag verschijnt de Modefee die Lilly het vermogen geeft om alle ontwerpideeën van anderen te verzamelen zodat ze er vervolgens fantastische kleding mee kan creëren. Maar op één voorwaarde: Lilly moet binnen 45 dagen in Parijs zien te komen.