Crazy Pinball
Crazy Pinball Plezier en actie - net als in de speelhal!Five fantastische tafels en verscheidene thema's zorgen voor grote variatie!Jaag voor punten met de Safari Flipper of spoed je van het ene doel naar het andere met het ongelooflijke Deep Sea Flipper!Zet records neer die je vrienden zullen verbazen! Crazy Pinball – het ultieme draagbare flipperspel! Let op: bepaalde onderdelen in deze software kunnen afkomstig van eerdere titels zijn.