AfterZoom
AfterZoom verandert de buitenste camera van je Nintendo DSi, of Nintendo 3DS, in een microscoop.
Verzamel vele verschillende soorten en verzorg ze in de Specimens Bank.Meng de formules voor de voeding van van je organismen in het Chemical Lab.