AfterZoom
AfterZoom turns the outer camera of your Nintendo DSi, or Nintendo 3DS, system into a microscope.
Collect dozens of different species and take good care of them at the Specimens Bank. Mix the formulas you'll need to feed your organisms at the Chemical Lab.
Battle your colonies against more powerful ones to win them over and complete your collection.