Naruto: Ninja Council - European Version
Ben jij een meester in de Martial Arts? Kun jij bewijzen dat je een echte ninja bent? Dat is namelijk precies wat je moet doen in Naruto: Ninja Council - European Version. Tenminste, als je tienerkrijger Naruto en zijn vrienden veilig door de meer dan 40 levensgevaarlijke missies wilt loodsen.Naruto: Ninja Council - European Version is gebaseerd op de populaire Japanse tekenfilmserie Shonen Jump. In het spel kruip je in de huid van 27 speelbare personages, waarbij het uiterste van je vechtkunsten gevraagd zal worden. Terwijl je je een weg vecht door de verschillende uitdagingen, zul je een voor een alle personages vrijspelen. Door de krachten van de verschillende personages te combineren kun je superaanvallen uitvoeren op diegenen die jouw de weg versperren. Sommige speciale aanvallen kunnen geactiveerd worden door het touchscreen van je DS aan te raken en sommige zelfs door in de microfoon te blazen. Het is van essentieel belang dat je voorafgaand aan een gevecht de juiste ninja kiest. Het goed gebruik maken van diens vaardigheden kan het verschil uitmaken tussen winst en verlies in de gevechten tegen ongewone en ongekende tegenstanders!De missies in Naruto: Ninja Council - European Version kunnen erg variëren. Zo kan het zijn dat je binnen een bepaalde tijd 30 vijanden moet uitschakelen, maar het kan ook zijn dat je iemand moet beschermen of simpelweg aan een ouderwetse knokpartij mee moet doen. Door bepaalde missies succesvol af te ronden zul je nieuwe uitdagingen vrijspelen. Terwijl je steeds weer nieuwe levels betreedt, zal op het touchscreen jouw vooruitgang worden bijgehouden.Als je de gevechtskunsten die je in het hoofdverhaal hebt opgedaan wilt testen, kun je dankzij DS Multi-Card Play een verbinding leggen met maximaal drie vrienden. In de stand voor meerdere spelers kun je het in enorme, tweedimensionale arena's tegen je vrienden opnemen. Je kunt ervoor kiezen om in teams te strijden of een enorm gevecht te houden. Met een enorme hoeveelheid aan missies en personages die je vrij kunt spelen, een chaotische stand voor meerdere spelers en een unieke, eigenzinnige stijl, is Naruto: Ninja Council - European Version een actierijk avonturenspel dat je niet mag missen!