Gratis demo verkrijgbaar!*
Verken de wereld om je oase uit te breiden en je horizon te verbreden in Ever Oasis: een gloednieuwe RPG vol avontuur, exclusief voor de verschillende Nintendo 3DS-systemen. De legendarische producer Koichi Ishii presenteert een uniek avontuur boordevol real-time gevechten, intrigerende puzzels en gevaarlijke kerkers.
Lang geleden werd de wereld overheerst door Chaos: een duistere macht die iedere vorm van beschaving in het land dreigde te verzwelgen. Om de inwoners tegen dit onheil te beschermen werd er een welvarende oase gecreëerd. Er doemde echter al snel een monster op dat dood en verderf zaaide.
Jij stamt af van degenen die dit inferno hebben overleefd. Jij bent uitverkoren om een nieuwe oase te creëren, een vreedzaam bestaan te bieden aan alle inwoners en de kwaadaardige Chaos voor eens en voor altijd het zwijgen op te leggen.
Verlaat de veiligheid van je oase en betreed een uitgebreide woestijn die overspoeld wordt door Chaos. Ontdek en verken kerkers vol puzzels en maak onderweg nieuwe vrienden.
Tijdens je reis neem je het op tegen allerlei verdorven dieren in real-time gevechten. Schakel tussen drie groepsleden en gebruik de unieke vaardigheden van elk lid om de gevaarlijke krachten van de Chaos terug te drijven.