Gratis demo verkrijgbaar!*
Ga op onderzoek uit! Het is hoog tijd om een vermiste vader met zijn zoon te herenigen in Detective Pikachu, een unieke avonturengame met bekende Pokémon in de hoofdrol, exclusief voor de diverse Nintendo 3DS-systemen.
Verdiep je in het verhaal van Tim Goodman, een achttienjarige universiteitsstudent met een sterk gevoel voor rechtvaardigheid, en vorm een onwaarschijnlijke samenwerking met een praatgrage Pikachu! Verzamel bewijzen, spreek met ooggetuigen en verzamel een varia aan bewijzen om de vele mysteries op te lossen die zich in Ryme City afspelen.
Het is al twee maanden geleden sinds de vader van Tim op mysterieuze wijze is verdwenen. Hij had zich verdiept in een reeks Pokémon-gerelateerde gebeurtenissen, maar heeft niets meer van zich laten horen. Tim voelde zich hierdoor niet op zijn gemak en vertrok naar Ryme City op zoek naar een antwoord. Op wonderbaarlijke wijze treft hij daar een pratende Pikachu met een oog voor speurwerk aan!
Scan de grote Detective Pikachu-amiibo (apart verkrijgbaar) om toegang te krijgen tot conversaties en dialogen die je eerder misschien gemist hebt. Je krijgt ook de unieke uitspraken en gekkigheden van Pikachu te zien!
Onderzoek raadselachtige gebeurtenissen met veel bekende Pokémon in Detective Pikachu, een avontuur vol verhaal, actie en mysterie, exclusief voor de diverse Nintendo 3DS-systemen.