TOYS VS MONSTERS
Vermaak je met klassiekers die nooit hun charme verliezen op je Nintendo 3DS: badeendjes, spaarvarkens en hobbelpaarden, ze zijn er allemaal! Zij zullen ervoor zorgen dat je nooit meer bang hoeft te zijn, en voorkomen dat de monsters opnieuw opduiken in je dromen of fantasie. Bouw een speelgoedlegertje en bind de strijd aan met de kwaadaardige monsters.