TOYS VS MONSTERS
Terrifying monsters have always been with us in our dreams and imagination. It's time to get those fears out of our heads; it's time to smash them all! Put yourself in the hands of the toys that have been with us in every generation...
Enjoy classics that never go out of style on your Nintendo 3DS: rubber ducky, piggy bank, rocking horse, and more! They will help make sure you are never afraid, and they will keep the monsters from entering your dreams or imagination. Build a squadron of toys and wage an all-out war on the evil monsters.
More than 20 hours of entertainment awaits with intense but simple gameplay, high-speed challenges, and minigames!