Je beheerst een dodelijke vrouwelijke samoerai, Akane, die maar een enkel doel voor ogen heeft: haar oudere broer die vermist wordt vinden en thuis brengen. Tijdens Akane’s speurtocht zal ze dodelijke hinderlagen tegenkomen, daken van vijandelijke kastelen binnenvallen en de strijd aan gaan met ogenschijnlijk onverzettelijke tegenstanders. Met behulp van tientallen beschikbare upgrades om haar vechttalenten te vergroten, heeft Akane misschien wel een kans tegen de krachten die ze op haar pad vindt!