Epic Word Search Collection 2
Epic Word Search-puzzels zijn reusachtig en je vindt een nieuwe verzameling in dit tweede deel!
Iedere epische puzzel bevat meer dan 1500 woorden, die verborgen zijn in een rooster dat te groot is om op één scherm te worden weergegeven. Je hebt vele uren nodig om iedere puzzel op te lossen. Scrol het scherm en markeer woorden met de stylus.