Bird Mania 3D
Als Mojo zich realiseert dat zijn vrienden uit de kudde naar Afrika zijn gegaan, gaat hij ze als een gek achterna want hij wil ook op vakantie! Vlieg sneller en sneller, duik, zoef, glij en verzamel alle bonussen. Hoe ver kom je met een heerlijke vakantie in het vooruitzicht?
Bird Mania 3D is een actiespel waarbij je al je vaardigheden in moet zetten om een kleine vogel op weg naar Afrika te helpen. Houdt hem zo lang mogelijk uit de problemen en versla je eigen score! Je zult heel wat uren onder de indruk zijn terwijl je probeert alle bonussen te halen en obstakels te vermijden. En als je echt het vliegen onder de knie wilt krijgen, probeer je alle prijzen te halen. Pas op hoor, dit spel is zeer meeslepend!