Flying Warriors
In Culture Brain's klassieke platformavontuur ben jij Rick Stalker, een kung-fu-meester die de Tusk Warriors moet verslaan: kwaadaardige strijders die de demonische heer Demonyx willen laten herrijzen.
In de singleplayerstand baan je je een weg door side-scrolling levels in de Journey Mode en vecht je tegen vijanden in de Battle Mode. Verander in een Flying Warrior om magische spreuken te gebruiken of om naar een bondgenoot over te stappen als het te moeilijk wordt. Of probeer de Tournament Mode voor maximaal acht spelers om elkaar uit te dagen.