Beleef veldslagen op je smartphone of tablet in Fire Emblem Heroes!
In deze tactische RPG voer je gevechten vol strategie in de fantasierijke wereld van Fire Emblem. Maak je favoriete helden sterker en ga altijd en overal de strijd aan.
Twee koninkrijken kruisen de degens: Embla, dat de hele wereld wil onderwerpen, en Askr, dat zich dapper weert.
Jij bent een magiër die legendarische helden uit diverse Fire Emblem-games kan oproepen. Om Askr voor de ondergang te behoeden sluit je jezelf aan bij de Order of Heroes en ga je de strijd aan in een oorlog die nooit voorbij zal zijn.
Gebruik orbs om helden op te roepen die de wapens voor jou zullen opnemen. Er worden vijf stenen met verschillende kleuren gekozen, waarmee je een held met een bepaalde kleur kunt oproepen. Je kunt orbs verzamelen door veldslagen te winnen of door ze in de in-game winkel te kopen.
Naast Lon’qu, Navarre, Marth, Corrin en andere oude bekenden krijg je gezelschap van gloednieuwe bondgenoten. Deze strijders slaan de handen ineen. Ga samen de strijd aan en word sterker.