Lucky Luke
De beroemdste schurken van het wilde Westen zijn weer eens uit hun gevangenis ontsnapt en natuurlijk is Lucky Luke de enige cowboy die zo gek te krijgen is om ze te gaan vangen. Je krijgt te maken met figuren als Billy the Kid, Jesse James en de Daltons en je moet Lucky Luke, de nonchalante held van talloze stripboeken en tekenfilms, door 12 levels platform-springactie loodsen. En dat allemaal in de zuidwestelijke staten van het oude Amerika. Het Franse ontwikkelbedrijf Infogrames heeft het Lucky Luke-spel volgestopt met een scala aan spannende gameplay-elementen. Niets blijft Lucky Luke bespaard: tornado's, wilde ritten met de postkoets, treinachtervolgingen en kuddes op hol geslagen buffels. De heldere en kleurrijke graphics brengen het landschap van het wilde Westen prachtig tot leven en binnen de kortste keren tik je met je voet het ritme van de soundtrack mee. Je sporen gaan ervan rinkelen. Bankrovers achtervolgen is net zo leuk als het er op de tekenfilm uitziet en dankzij de solide spelbesturing en de enorme variatie aan spelletjes, inclusief een hele reeks bonusspellen, zoals de Shooting Gallery, ben je verzekerd van een wilde tijd in het wilde Westen.