Yoshi's Island: Super Mario Advance 3
Wanneer de boosaardige Kamek het plan heeft om Baby Mario te ontvoeren, is het aan Yoshi om dit plan te dwarsbomen. Terwijl je Baby Mario op je rug met je meedraagt reis je door een prachtige krijtgekleurde wereld - waarin je op vijanden springt en met eieren gooit - met als doel om Kamek en zijn meester Baby Bowser te verslaan!
Yoshi's Island: Super Mario Advance 3 is bejubeld voor zijn adembenemende visuele stijl en gameplay die het uiterste uit je haalt wanneer je Baby Mario door allerlei venijnig ontworpen levels loodst.
Om dit nostalgische pakket compleet te maken doen we er de originele Mario Bros. ook nog bij!