Lego Bionicle
LEGO Bionicle is een ambitieuze mix van actie en avontuur met een handjevol minispelletjes. Het is het eerste GBA-optreden van LEGO's robotbewoners van een paradijselijk eiland in de Stille Zuidzee. Een duistere kracht met de naam Makuta heeft het ooit zo vredige eiland Mata Nui in zware tegenspoed ondergedompeld. Terwijl de dorpsbewoners, de Tohunga, met smart wachten op de komst van de zes legendarische helden, de Toa, begint een eenzame avonturier aan zijn eigen epische tocht. Dit spel dat voor één speler bedoeld is, ontpopt zich met zijn geringe inventarisbeheer als een avonturenspel voor beginners dat vooral de verstokte LEGO-liefhebbers zal aanspreken. LEGO Bionicle bevat ook zes aardige minispelletjes, waaronder een race en een sneeuwballengevecht. Het spel is nu verkrijgbaar.