Maak je klaar voor een kat- en muisspel! Kruip in de huid van Mappy, een dappere politiemuis, in deze klassieker uit de speelhal!
Een bende hebberige katten heeft de stad geplunderd en alle schatten in hun huis verborgen! Aan jou de taak om het huis te doorzoeken en alle schatten aan de rechtmatige eigenaars terug te bezorgen. Laat je hierbij niet afschrikken door vallen, trampolines en doodlopende gangen. Maar pas op! Goro en zijn besnorhaarde trawanten bewaken het huis. Als ze je vinden ben je kattenvoer!
Dit klassieke actiespel, dat revolutionair was voor zijn tijd, is er nu voor de Virtual Console!