It's a cat-and-mouse game like no other as you take control of Mappy, a brave police-mouse, in this arcade classic!
A gang of thieving cats have stolen treasures from all over the city and brought them back to their mansion! Your job is to infiltrate their mansion and negotiate traps, trampolines and dead ends to find all of the treasures and bring them back to their rightful owners. But watch out! Goro and his hench-cats are stalking the mansion and if they find you, you're finished!
Revolutionary for its time, this classic action game is now waiting for you on Virtual Console!