World War Z - Lobo Weapon Pack
Geef je niet zomaar gewonnen dankzij de beruchte, ultieme zombiedoder en drie gouden wapenskins. De Lobo is het ultieme veelzijdige mêleewapen om de overweldigende zombiehorden in World War Z te overleven. Deze schop met twee bladen is speciaal ontworpen voor het handgemeen en maakt gehakt van ondoden, zodat je ze beter op afstand kunt houden. Als je moe wordt van al dat zwaaien, kun je je aanvalsgeweer, SMG en pistool uitrusten met speciale gouden skins.