Vintek Garage Kit
Voeg meer aanpassingsopties toe met de Vintek-set die meer klasse toevoegt aan de vintage auto's van GRIP om te laten zien dat nieuwer niet altijd beter is. Het pakket bevat een nieuwe autoskin (voor alle Vintek-voertuigen), een aanvullende velgenset en 3 aanvullende stickers voor gebruik op de Vintek-voertuigen.