Vintek Garage Kit
Add more customisation options to the Vintek set adding more class to the vintage cars of GRIP racing and showing that newer is not always better. The pack includes a new car skin (for use across all Vintek vehicles), an additional tyre rim set and 3 additional decals to use on the Vintek vehicles.