The Wonderful 101: Remastered - The Wonderful One: After School Hero (Part 2)
Bereid je voor op een unieke zijwaarts scrollende ervaring in de wereld van The Wonderful 101: Remastered! Deze gratis DLC bevat een gloednieuwe aflevering waarin het verhaal van Luka centraal staat.
Rekruut Luka levert als nieuwste lid van de CENTINELS opmerkelijke prestaties. Welke uitdagingen moest hij overwinnen om de prestigieuze Wonder Goggles te worden? Dit is een verhaal over liefde, strijd en groei. Ga samen met Luka op avontuur en word een volwaardige held!
Ervaar The Wonderful One: After School Hero in drie verschillende speltypen. In de Arcade Mode ontdek je hoe Luka de held Wonder Goggles werd. In de Challenge Mode kun je zelf kiezen welke Drill je speelt. In de Caravan Mode heb je vijf minuten vanaf het begin van de Drill om een zo hoog mogelijke score te behalen.
Probeer de unieke missies in de Drills te voltooien en kijk of je de verborgen gebieden in de levels kunt vinden. Blijf de game spelen om alle hoeken en gaten te verkennen! Upload je scores naar de Online Ranking en daag vrienden over de hele wereld uit om te zien wie de hoogste scores kan halen!