The Wonderful 101: Remastered - The Wonderful One: After School Hero (Part 2)
Important note: The Wonderful One: After School Hero free DLC is divided in TWO parts. You will need to install The Wonderful One: After School Hero (Part 1) free DLC separately to play the first part of this experience. This DLC was made possible by reaching the stretch goal of our February 2020 crowdfunding campaign. We would like to extend our sincerest gratitude to the 33,199 amazing fans who supported us on this journey.
Get ready for a unique side-scrolling experience in the world of The Wonderful 101: Remastered! This free DLC lets you enjoy a brand new episode in which you experience Luka's story!
As the latest member of the CENTINELS, new recruit Luka delivers remarkable achievements. What challenges did he need to overcome to become the prestigious Wonder Goggles? This is a story of love, battle, and growth. Experience Luka's journey to becoming a full-fledged hero!
Go hands-on with The Wonderful One: After School Hero in three different modes. The Arcade Mode lets you experience the story of how Luka became a full-fledged hero, Wonder Goggles. The Challenge Mode lets you select and play any Drill of your choice. In Caravan Mode, you have 5 minutes from the start of the Drill to see how high of a score you can get.
Try to clear all the unique missions set in each Drill and see if you can find some hidden areas on each stage. Re-play the game to your heart's content to explore every nook and cranny! Upload your scores to Online Ranking and compete with friends around the world to see who can get the highest scores!