The Wonderful 101: Remastered - The Wonderful One: After School Hero (Part 1)
Let op: de gratis DLC The Wonderful One: After School Hero bestaat uit twee delen. Je moet de gratis DLC The Wonderful One: After School Hero (Part 2) apart installeren om het tweede deel van deze ervaring te kunnen spelen. Deze DLC is mogelijk gemaakt door het bereiken van ons doel tijdens onze crowdfundingactie in februari 2020. Bij deze willen we de 33.119 geweldige fans die ons hebben gesteund, van harte bedanken.
Bereid je voor op een unieke zijwaarts scrollende ervaring in de wereld van The Wonderful 101: Remastered! Deze gratis DLC bevat een gloednieuwe aflevering waarin het verhaal van Luka centraal staat.
Rekruut Luka levert als nieuwste lid van de CENTINELS opmerkelijke prestaties. Welke uitdagingen moest hij overwinnen om de prestigieuze Wonder Goggles te worden? Dit is een verhaal over liefde, strijd en groei. Ga samen met Luka op avontuur en word een volwaardige held!
Ervaar The Wonderful One: After School Hero in twee verschillende speltypen. In de Arcade Mode ontdek je hoe Luka de held Wonder Goggles werd. In de Challenge Mode kun je zelf kiezen welke Drill je speelt. Probeer de unieke missies in de Drills te voltooien en kijk of je de verborgen gebieden in de levels kunt vinden. Blijf de game spelen om alle hoeken en gaten te verkennen!