The Witcher 3: Wild Hunt – Blood and Wine
Welkom in 't land van de zomer, een ongerepte, verafgelegen vallei. Het land van dolende ridders, edelvrouwen en magnifieke wijnmakerijen. Een uitstekend moment om een bezoekje te brengen, nu dit rechtschapen koninkrijk wordt verscheurd door een reeks brute moorden. Geralt of Rivia, een legendarische monsterslachter, gaat zijn laatste grote contract aan. Blood and Wine biedt meer dan 20 uur avontuur, waarbij schoonheid en horror elkaar afwisselen, en de liefde danst met verraad.