The Witcher 3: Wild Hunt
EEN HELE WERELD OM TE VERKENNEN. THUIS EN ONDERWEG.
The Witcher 3: Wild Hunt is bekroond met meer dan 250 Game of the Year-awards. Het is een avontuur in een open wereld, gesitueerd in een duister fantasy-universum.
Jij ben Geralt van Rivia, huurling-monsterslachter. Je hebt alle mogelijke hulpmiddelen tot je beschikking: vlijmscherpe zwaarden, dodelijke brouwsels, onzichtbare kruisbogen en krachtige vechtmagie. Voor je ligt een door oorlog verscheurd, door monsters geplaagd continent dat je naar hartenlust kunt verkennen. Je huidige opdracht? Het Child of Prophecy zoeken, een levend wapen dat de vorm van de wereld kan veranderen.
Bezoek de luxe en verdorven stad Novigrad, ervaar de ijskou van de door harde wind geteisterde Skellige-eilanden en daag de duistere krachten uit die over het verlaten, verwoeste niemandsland dolen. Zeil op open zee, duik naar lang geleden verloren artefacten of galoppeer op de rug van je rijdier naar de strijd — de wereld van de Witcher smeekt om verkenning.
In een ongeëvenaard verhaal met meer dan 100 uur aan gameplay en de onderliggende missies combineert The Witcher 3: Wild Hunt de intense, door een plot aangestuurde aantrekkingskracht van traditionele RPG's met de keuzevrijheid die alleen open wereldgames kunnen bieden. Maak keuzes en aanvaard de consequenties om een afloop te ontgrendelen die bij je speelstijl past.
Ontwikkeld om te profiteren van alles wat Nintendo Switch te bieden heeft. De game levert een supersterke ervaring onderweg.