Welcome to the land of summer, a remote valley untouched by war. The land of wandering knights, noble ladies and magnificent wineries. What better time to visit than now, when this kingdom of virtue is torn apart by a series of savage massacres! Geralt of Rivia, a legendary monster slayer, takes on his last great contract. Blood and Wine offers over 20 hours of adventure, where beauty clashes with horror, and love dances with deceit.