The Outer Worlds: Murder on Eridanos
Waag je in de lucht boven Eridanos en ontrafel het grootste moordmysterie in de Halcyon-kolonie! Iedereen is een verdachte in dit bizarre detectiveverhaal als Halcyon Helen, de door Rizzo ingehuurde woordvoerster, dood gevonden wordt vlak voordat de gloednieuwe Spectrum Brown-wodka op de markt komt. Reis samen met je metgezellen over de zwevende eilanden van Eridanos en verzamel aanwijzingen met behulp van de Discrepancy Amplifier, een nieuw gadget dat hints laat zien die normaal onzichtbaar zijn. Er zit veel meer achter dit mysterie dan je op het eerste gezicht zou denken en je moet (samen met je bemanning als je dat wilt) de zaak oplossen.
The Outer Worlds: Murder on Eridanos is de tweede en afsluitende verhalende uitbreiding. Deze kan afzonderlijk aangeschaft worden of gebundeld met korting in de Outer Worlds Expansion Pass.
Je hebt een exemplaar van The Outer Worlds op hetzelfde platform nodig om de uitbreiding(en) te kunnen spelen.