The Outer Worlds: Murder on Eridanos
Venture to the skies of Eridanos and unravel the grandest murder mystery in the Halcyon colony! Everyone is a suspect in this peculiar whodunit after Rizzo’s hired spokesperson, the famous Halcyon Helen, winds up dead ahead of the release of the brand-new Spectrum Brown vodka. Alongside your companions, travel across the floating islands of Eridanos and piece together clues using the Discrepancy Amplifier, a new gadget that highlights otherwise unseen hints. There’s more to this mystery than meets the eye, and it’s up to you (and your crew, if you choose) to solve the case.
The Outer Worlds: Murder on Eridanos is the second and final story expansion that can be purchased individually or bundled at a discount in The Outer Worlds Expansion Pass.
A copy of The Outer Worlds on the same platform is required to play expansion(s).