The Escapists 2 - The Glorious Regime
Ondanks de torenhoge muren, elektrische hekken en het feit dat je niet weg kunt, zou je dankbaar moeten zijn voor je tijd hier. De glorieuze leider hoort en ziet alles. Iedere dag moet je het appel bijwonen in de schaduw van zijn enorme monument!