TT Isle of Man 2 Ducati 900 - Mike Hailwood 1978
Als auto- en motorcoureur is Mike een van de grootheden in zijn vaderland, het Verenigd Koninkrijk. Zijn grootste prestaties leverde hij op de motor, waarmee hij negen keer het wereldkampioenschap en 14 keer de TT op zijn naam schreef. In 1978 keerde "Mike the Bike" terug naar de TT van het Isle of Man, 11 jaar nadat hij voor het laatst had meegedaan. En hij won hem met zijn Ducati 900! Beleef met je controller een van de geweldigste momenten in de geschiedenis van de TT van het Isle of Man opnieuw. Deze iconische motor uit de jaren 70 geeft je een unieke en uitdagende gameplayervaring.