Shin Megami Tensei BGM Pack
Bevat BGM-nummers uit verschillende games van de "Shin Megami Tensei"-serie die je op de kaart en tijdens gevechten in de Vortex World kunt gebruiken. Kan op elk moment in het Config-menu gewijzigd worden.