Shin Megami Tensei III Nocturne HD Remaster
Wat als een normale dag in Tokio begint, blijkt dat totaal niet te zijn als de Conception – een bovenaardse apocalyps – begint. Wat nog rest van de wereld wordt verzwolgen door de chaos als een demonische revolutie een verwoeste stad overspoelt. Je komt terecht in een strijd tussen goden en demonen, en de keuzes die je maakt bepalen leven, wedergeboorte of dood en wie er uiteindelijk zegeviert.