Rain World: Downpour
Keer terug naar de meedogenloze wildernis in Downpour, verken nieuwe, onbarmhartige landen en trotseer nieuwe roofdieren. De slakkat heeft zich aangepast en er zijn nu vijf varianten van deze soort. Gebruik al hun vaardigheden en ontdek hun persoonlijke verhalen.
Een slakkat die in het water leeft: hij kan langer onderwater blijven en beweegt zich gemakkelijk door de wereld.
Houdt van de eenvoudige dingen in het leven. Een lekkerbek die geweldig goed objecten kan manipuleren die hij tegenkomt.
Een afwijking zonder bek die naalden uit zijn lijf gebruikt om mee te vechten en te eten.
De uitbreiding bevat ook uitdagende, eenmalige scenario's, een willekeurige optie met ingewikkelde missies die je moet voltooien en lokale co-op-ondersteuning! Voor spelers die tot het uiterste willen gaan, is er de uitdagende speelstijl. Wil je het rustiger aan doen, speel dan de safarispeelstijl. Rain World: Downpour heeft iets nieuws voor elke speler! Verder zijn er nog aanvullende mechanismen die voor een geheel nieuwe ervaring in Rain World zorgen: tips in tutorials, alternatieve routes, een nieuw kaartsysteem, een functie die bijhoudt welke objecten je nodig hebt om het verhaal af te ronden, en nog veel meer.