Pariah Garage Kit
Voeg meer aanpassingsopties toe aan de Pariah-voertuigenset en laat andere racers de Junkers of Jahtra vrezen. Het pakket bevat een extra velgenset en 3 aanvullende stickers voor gebruik op de Pariah-voertuigen.