Neon Abyss - Chrono Trap
Eindeloze modus: ga eindeloze uitdagingen en nieuwe elitemonsters aan om je volledige potentieel te ontketenen. Het is een gevaarlijke reis naar je laatste gevecht tegen de almachtige Chronos! Hoe lang ga je mee?
Chronos: na aankoop van de Chrono Trap DLC kun je de nieuwe Chrono Titan uitdagen in twee verschillende speelmodi!
Hoe het Chrono Trap-avontuur te beginnen: Er is een apparaat om van afspeelmodus te wisselen aan de rand van de klif bij de bar. Wijzig de modus in 'Eindeloze modus' om toegang te krijgen.